ضمانت هفت روزه اوج تک

خرید و اعتماد شما به اوج تک، سرآغاز ارتباطی طولانی خواهد بود.

با خرید از اوج تک، فقط قیمت‌های درج شده بر روی سایت را پرداخت می‌کنید و هیچ هزینه اضافه اعم از مالیات و … را پرداخت نخواهید کرد. همچنین ملزم به خرید هیچگونه لوازم جانبی و نرم‌افزار در کنار محصول نخواهید بود و قیمت سایت (برای همه محصولات)، قیمت نهایی می‌باشد. البته ممکن است با توجه به محل خریدار، هزینه‌ی حمل به مبلغ خرید شما افزوده شود که در هنگام ثبت سفارش به شما نمایش داده خواهد شد.

 

 

مطالب فوق پیش‌نیازی بود برای ارائه این ضمانت به شما:

ضمانت برگشت 100 % مبلغ پرداختی توسط شما و پس گرفتن محصول تا 7 روز پس از خرید

(7 روز از زمان رسیدن محصول به دست خریدار)

 

با شرایط زیر:

  • مشخصات ذکر شده برای هر محصول در سایت اوج تک با مشخصات واقعی آن همخوانی نداشته باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
  • محصول با قیمتی بالاتر از قیمت اکثریت فروشندگان بازار عرضه شده باشد. (عودت بدون کسر هر نوع مبلغ – دارای شرایط ذیل)
    • >> ​با توجه به تغییرات سریع برخی محصولات مثل گوشی تلفن همراه، قیمت موبایل مشمول این بند نمی‌‌شود. حتی ممکن است قیمت‌‌ها هر ساعت تغییر کنند. قیمت برخی محصولات از جمله موبایل‌ها با سود ثابتی از جانب اوج تک عرضه می شوند اما ممکن است قیمت ارائه محصول توسط تامین‌کنندگان محصولات اوج تک، در روز چندین بار تغییر کند.
    • >> در هنگام مقایسه قیمت‌های اوج تک، حتما به مشخصات محصول، گارانتی، لوازم جانبی و تعداد آنها و هدایای احتمالی همراه محصول توجه فرمایید.
  • در صورت ادعای اوج تک به اصل و اورجینال بودن محصول، ​محصول اصل نباشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
  • در صورتی که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا 2 ساعت پس از دریافت کالا می توانید به پشتیبانی اوج تک اطلاع دهید تا مشکل بررسی شود.
  • در صورت داشتن گارانتی، ضمانت‌نامه ​محصول معتبر نباشد و یا تقلبی باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
  • کالای خریداری شده از مجموعه اوج تک، نو نبوده و یا ایرادی داشته باشد (علیرغم آکبند بودن) یا متعلقات آن، کم و کاستی داشته باشد که ماهیت پک محصول نباشد. (عودت بدون کسر هر نوع مبلغ – دارای شرایط ذیل)
    • >> اجناس دارای گارانتی که آکبند بوده و یا دارای پلمپ شرکتی هستند قاعدتا اوج تک دخل و تصرفی در آنها نداشته، می‌بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده، پاسخگو بوده و اوج تک نیز پیگیر و حامی شما در روند ارائه خدمات شرکت گارانتی‌کننده به شما خواهد بود.
    • >> برای برخی موارد مثل وجود پیکسل سوخته در صفحه نمایش (که قابل دیدن باشد یا نباشد)، اوج تک مطابق قوانین شرکت تولیدکننده کالا و یا گارانتی‌کننده‌ی آن کالا عمل خواهد کرد.
  • چنانچه بعد از ثبت سفارش، از خریدتان پشیمان شدید: (عودت ممکن است با کسر مبلغ حمل باشد – دارای شرایط ذیل)
    • >> قبل از ارسال کالا: می بایست قبل از آنکه کالا توسط اوج تک برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی با شماره تلفن ۰۲۱91691215 اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود.
    • >> بعد از ارسال کالا:  چنانچه بعد از رسیدن کالا به دستتان، قبل از بازکردن جعبه کالا از خریدتان پشیمان شدید و خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می بایست به واحد پشتیبانی اوج تک اطلاع دهید. فقط کالاهایی قابل بازگشت هستند که بسته‌بندی آنها باز نشده باشد و هیچگونه نوشته و برچسبی نیز روی بسته‌بندی درج نکرده باشید.
    • >> نکات قابل توجه: هزینه‌های ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینه‌ی عودت توسط خریدار، به عهده‌ی خریدار خواهد بود.
    • >> برخی کالاها به دلیل شرایط خاصی که دارند (مثل ثبت به نام خریدار در شرکت‌های مادر و یا ثبت در سیستم‌ها و سایت‌های شرکت‌های تولیدکننده به نام خریدار) و امکان عودت حتی در صورت آکبند بودن و استفاده نشدن را ندارند.
  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و اوج تک از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.